Day 3 in the Czech Republic - 25th May 2017

Závěrečný den jsme ukončili v lyžařském centru Dolní Morava. Lanovkou jsme se přepravili na novou rozhlednu Stezka v oblacích, odkud byl krásný výhled na Jeseníky. Protože nám bylo chladno, rozhodli jsme se dolů sejít po svých. Po vydatném obědě se dětem otevřel vodní a lesní svět Mamutíkova parku, kde si užily rozličné zábavné a poučné atrakce. Kolem páté hodiny jsme se rozloučili a každý autobus odjel na svoji stranu.

Czwartek spędziliśmy w centrum narciarskim w Dolnej Morawie. Kolejką krzesełkową udaliśmy sie na wysokość 1116 m n.p.m. na górę Slamnik w Masywie Śnieżnika, a tam weszliśmy na Sky Walk (spacer w chmurach) skąd podziwialiśmy wspaniałe widoki na cały Masyw Śnieżnika z malowniczą doliną rzeki Morawy, w oddali widzieliśmy grzbiety Jeseników, Suchy Vrch i Karkonosze. Z powodu dość niskiej temperatury i wiatru zdecydowaliśmy się na spacer w dół Slamnika. Po obiedzie udaliśmy się do Parku Wodnego Mamutika, gdzie wszyscy mieli okazję sprawdzić swoją sprawność fizyczną. O 17 przyszedł czas na pożegnanie, po którym każdy autobus udał się w inną stronę.

The last day we went to ski centre in Dolní Morava. We went by the chairlift to the Sky Walk. We had a wonderfull view to Jeseníky. Because we were cold we decided to walk down on foot. After satisfying lunch we visited the Mamoot´s and Forest parks. There children enjoyed a lot of attractions. We had to say goodbye at 5 p.m. One bus left to North and the second left to South.